Časté dotazy (FAQ)

Časté dotazy

Podívejte se na ty nejčastější dotazy, které napadají naše uživatele.

  1. O službě
  2. Nákupy a platby
  3. Technické informace
  4. Vychytávky naší služby
  5. Mám problém
  6. Registrace do HBO Max

O službě

Jak funguje SledovaniTV?

Služba SledovaniTV je internetová televize, která nabízí více než 200 zajímavých kanálů. Přináší také přístup do několika videoték plných českých i zahraničních filmů. Službu si můžete jednoduše vyzkoušet.

Je registrace do služby závazná? Podepisujeme nějakou smlouvu?

Registrací do služby se k ničemu nezavazujete. Stačí se zaregistrovat, vybrat si jakýkoliv balíček programů a můžete začít sledovat. Služba funguje na principu zaplatíte – sledujete. Předplatné u jednotlivých balíčků či služeb můžete kdykoliv zrušit.

Kde najdu složení jednotlivých balíčků?

Všechny dostupné kanály a jejich zařazení do jednotlivých balíčků najdete v našem seznamu kanálů.. Kompletní nabídku služeb a ceník najdete zde.

Chci sledovat. Co mám udělat?

Pro to nejlepší využití služby SledovaniTV stačí internetové připojení, televize, počítač, tablet nebo i telefon. Stačí jednoduše vytvořit registraci na našem webu sledovanitv.cz. Televize můžete sledovat přímo v prohlížeči, nebo si můžete stáhnout aplikaci do SmartTV, set-top boxu, tabletu či telefonu. Kompletní seznam podporovaných zařízení najdete zde.

Jak zaplatím za službu SledovaniTV?

Internetová televize SledovaniTV funguje stejně jako streamovací služby. Platí se platební kartou, která se při prvním použití uloží k vašemu uživatelskému účtu.

Jak dlouho po zaplacení bude služba aktivní?

Služba je aktivní ihned po zaplacení.

Jak probíhá platba? Budou se poplatky strhávat automaticky?

Platby za služby probíhají automaticky prostřednictvím platební brány. Ta se automaticky spojí s vaší kartou a pravidelně strhne přesnou částku za služby.

Nákupy a platby

Je aplikace SledovaniTV zdarma?

Stažení, instalace i používání aplikace je zdarma. Platíte pouze za balíčky programů a doplňkové služby.

Jak si objednám doplňkové balíčky, služby či videotéky?

Dokoupení je velmi jednoduché. Na webu v sekci Obchod si stačí vybrat balíček, službu či přístup do videotéky. Na stejném místě si můžete pročíst podrobné informace a dozvíte se i cenu. Poté stačí kliknout na tlačítko objednat, zaplatit kartou. Službu budete mít aktivní ihned po zaplacení.

Jak uplatním voucher nebo dárkový poukaz?

Voucher nebo dárkový poukaz můžete uplatnit na našich webových stránkách v sekci Mám voucher.

Jak vyměním platební kartu?

Uloženou platební kartu můžete kdykoliv změnit. Postup je následující: Přihlaste se do vašeho uživatelského účtu → přejděte do Nastavení → vyberte sekci Služby → u aktivních balíčků klikněte na Zrušte předplatné → u platební karty klikněte na Editovat → odeberte platební kartu Nyní můžete uskutečnit nákup služeb prostřednictvím nové platební karty. Karta se při platbě uloží a následující platby se budou automaticky strhávat z této nové karty.

Jak službu ukončím?

Předplatné služby můžete kdykoliv ukončit. Přihlaste se do vašeho uživatelského účtu → přejděte do Nastavení → vyberte sekci Služby → u aktivních balíčků klikněte na Zrušte předplatné. Poté můžete také odebrat platební kartu.

Technické informace

Jakou rychlost internetového připojení potřebuji pro pohodové sledování služby?

Pro sekundární zařízení, jako je tablet, telefon nebo počítač stačí rychlost připojení 4 až 8 Mbit/s. Pro plynulé sledování služby na televizi či set-top boxu doporučujeme alespoň 15 až 20 Mbits/s.

Na kolika zařízeních můžu službu sledovat?

V rámci ceny základních balíčků můžete službu sledovat na 4 zařízeních – dvou televizích či set-top boxech a dvou vedlejších zařízeních ze skupiny telefon, tablet, počítač.

Jaké je rozlišení vysílání?

Maximální rozlišení je 4K, záleží na konkrétním televizním programu. Kvalitu jednotlivých stanic si můžete prohlédnout v našem seznamu kanálů.

Kde všude můžu službu používat?

Služba SledovaniTV je dostupná ve všech státech EU.

Na jakých zařízeních můžu službu používat?

Aplikace SledovaniTV je dostupná pro chytré televize značek LG, Samsung, Hisense, Panasonic a televize od výrobce Vestel. Stáhnout ji můžete také do televizí či set-top boxů s operačním systémem AndroidTV (Sony, TCL a další). Podporujeme také mobilní zařízení se systémem Android, iOS, Huawei či Windows. Kompletní seznam podporovaných platforem najdete zde.

Mám starší smartTV, ale aplikaci nemůžu v obchodě s aplikacemi najít, co můžu dělat?

Všechna podporovaná zařízení najdete na této stránce. U starších televizí vyrobených před rokem 2017 nemůžeme kompatibilitu zaručit. V případě, že vaše televize naši aplikaci nepodporuje, můžete si zakoupit náš set-top box.

Vychytávky naší služby

Jak vytvořím profily a co umožňuje jejich nastavení?

Ke každému uživatelskému účtu můžete vytvořit několik profilů. Ty umožňují individuální nastavení oblíbených kanálů, nebo řazení televizních stanic. Každý profil má také vlastní historii sledování. U dětských profilů můžete omezit, které kanály bude mít divák k dispozici.

K čemu slouží rodičovský PIN?

Rodičovský PIN slouží k odemknutí kanálů s erotickým obsahem. Také je vyžadován při přepnutí z dětského profilu. Pro odemknutí kanálů s obsahem pro dospělé je třeba PIN nastavit.

Jak nastavím či změním rodičovský PIN?

PIN můžete nastavit na webových stránkách služby sledovanitv.cz. v sekci Uživatel. Po kliknutí na tlačítko Změnit PIN obdržíte odkaz pro změnu PINu do vaší e-mailové schránky.

Jak vytvořím nahrávky?

U každého filmu, seriálu či pořadu najdete tlačítko či ikonku Vytvořit nahrávku. Po výběru této možnosti se daný pořad uloží do nahrávek u vašeho uživatelského účtu. Budete ho mít k dispozici na všech svých zařízeních. V případě seriálů můžete nahrát buď konkrétní epizodu, nebo celý seriál. Doba dostupná pro nahrávky se liší podle vybraného balíčku, další kapacitu si můžete dokoupit.

Kde najdu nahrávky?

Nahrané tituly najdete v sekci Nahrávky. Po přihlášení najdete tuto sekci na všech platformách.

Jak dlouho zůstanou nahrávky uložené?

Nahrávky zůstanou uložené 3 měsíce. Poté je můžete o další 3 měsíce prodloužit. Před vymazáním najdete u příslušného titulu upozornění.

Jak funguje výběr kanálů v balíčku Mých 7?

Po zakoupení balíčku Mých 7 navštivte nastavení vašeho uživatelského účtu. V sekci Volitelné kanály vyberte preferované stanice a uložte. Některé stanice lze vybírat pouze v programových skupinách. V nastavení volitelných kanálů se dozvíte také datum, kdy budete moci výběr kanálů změnit.

Jak spáruji zařízení se svým účtem?

Spusťte aplikaci SledovaniTV na zařízení. Zároveň na webové stránce přejděte do nastavení vašeho uživatelského účtu. V sekci Moje zařízení a klikněte na tlačítko Přidat zařízení.

Mám problém

Nevím si rady, jak vás mohu kontaktovat?

Naši uživatelskou podporu můžete kontaktovat prostřednictvím e-mailu na adrese podpora@sledovanitv.cz nebo telefonním čísle 910 990 099 v pracovní dny od 9:00 do 16:00.

Chci změnit login do služby.

Pro změnu loginu/e-mailu do služby kontaktujte naši podporu na e-mailu podpora@sledovanitv.cz nebo telefonním čísle 910 990 099 v pracovní dny od 9:00 do 16:00.

Chci změnit údaje v uživatelském profilu.

Údaje ve svém uživatelském profilu můžete změnit po přihlášení na webových stránkách. Po rozkliknutí ikonky profilu vyberte možnost Nastavení a poté Uživatel.

Zapomněl/a jsem heslo ke svému uživatelskému účtu.

V případě že jste zapomněli své heslo, využijte možnost Zapomenuté heslo.

Kde najdu důležité dokumenty?

Důležité dokumenty najdete na následujících odkazech: Všeobecné podmínky. Zásady zpracování osobních údajů (GDPR). Informace pro spotřebitele. Formulář pro odstoupení od smlouvy. Specifika rozhraní komunikační sítě. Postup reklamace.

Registrace do HBO Max

Jak se přihlásím do služby HBO Max?

Přihlášení do služby probíhá přímo na stránkách hbomax.com. Pokud se přihlašujete poprvé, je třeba vytvořit registraci. Klikněte na tlačítko Přihlásit se a následně "Registrace přes operátora". Ze seznamu operátorů vyberte SledovaniTV. Vyplňte login a heslo, které používáte na SledovaniTV. Více informací najdete v našem návodu.

Do HBO Max se mi nedaří přihlásit, co mám dělat?

HBO Max nepodporuje v hesle tyto speciální znaky: .,-/-ěščžáú)§¨*. Pokud je vaše heslo obsahuje, nejdříve si ho ve SledovaniTV změňte.

Musím za HBO Max platit?

Přístup do služby HBO Max je součástí hlavního balíčku Premium a doplňkových balíčků HBO Max a HBO Maxpack.

Můžu si HBO Max připlatit samostatně?

Službu HBO Max není možné připlatit samostatně ale pouze v balíčku s kanály HBO. HBO Max je součástí hlavního balíčku Premium a doplňkových balíčků HBO Max a HBO Maxpack.

Na kterých zařízeních mohu HBO Max používat?

  • iOS (12.2 a novější verze)
  • Android (5.0 a novější verze)
  • Android TV (7.0 a novější verze)
  • tvOS (Apple TV 4K nebo Apple TV HD)
  • Windows PC (Windows 7 nebo novější verze) s nejnovější verzí Microsoft Edge, Chrome nebo Firefox
  • Mac (MacOS X 10.10 a novější verze) se Safari verze 12 nebo novější, či nejnovější verze Chrome nebo Firefox
  • ChromeBook (verze 95 nebo novější)
  • LG Web OS (3.5 a novější)
  • Samsung Tizen (2016 a novější)
  • XBOX One
  • XBOX Series X a S
  • PlayStation 4
  • PlayStation 5
  • ChromeCast